zondag 8 september 2013

woolrich arctic parka heren haar nieuwe huis Ik wist niet dat zou alles anders

Vooral omdat ik hou van het schrijven van korte liefdesgedichten en liefde woorden. Ik hou van het doen van romantische dingen voor mijn vrouw.

Maar bewegende dingen van mijn vrouw (mijn vriendin toen) naar haar nieuwe huis Ik wist niet dat zou alles anders boven. Wat maakt mijn vrouw het gevoel boven alles waardeerde is service. Het verzorgen van de praktische dingen. Ervoor zorgen dat alles wordt afgehandeld. Alleen dan kunnen ze zich ontspannen.

En al deze liefdesgedichten, verrassingen, romantische foto's en geschriften niet in het bezit van een hand om het uitvoeren van service voor haar en zorg ervoor dat de praktische zaken worden behandeld. Pas na die dingen worden afgehandeld kan ze waarderen korte liefdesgedichten en romantische berichten.

Hoe meer ik herinner me te nemen uit de vuilnisbak, aanwezig zijn om haar, de afwas doen en zorgen voor praktische zaken, hoe meer ze voelt zich geliefd en gewaardeerd. Het was een spelbreker in eerste instantie voor een dergel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten